πριν τα 32 σου

Τόσα θα έκλεινες αύριο. Είναι μέρες που το σκέφτομαι. Που σε σκέφτομαι. Θυμάμαι τα μάτια σου, το χαμόγελο σου, όλα μου λείπουν… Όσους άλλους ανθρώπους κι αν βάλω στη ζωή μου, κανένας δε μπορεί να με κάνει να νιώσω όπως εσύ. Δε θα το έχω ποτέ ξανά αυτό. Δε θέλω να είμαι εγωίστρια, δε θέλω να σε θέλω πίσω… Είσαι καλύτερα εκεί που είσαι. Και θέλω να πιστεύω ότι κάποτε θα συναντηθούμε ξανά. Μα μου λείπεις. Τώρα, εδώ. Έχω ακόμα το τηλέφωνο σου στο κινητό μου. Θυμάμαι την τελευταία φορά που κτύπησα τον αριθμό σου και απάντησαν οι δικοί σου… Δε μπορείς να μιλήσεις, μου είπαν. Θα με έπαιρνες πίσω. Με πήραν τηλέφωνο οι δικοί σου να μου πουν να πάω στο νοσοκομείο. Τραγικές στιγμές, οι οποίες μου φαίνονται τόσο μακρινές και τόσο πρόσφατες ταυτόχρονα. Όλες οι εικόνες ολοζώντανες στα μάτια μου ακόμα. Δεν ξαναμιλήσαμε από τότε. Μιλούσαν τα μάτια σου. Στο νοσοκομείο, μιλούσες με τα μάτια σου, έστω κι αν δεν έβλεπες, έστω κι αν κοίταζες το κενό. Σου μιλούσα, με άκουγες. Το ήξερα ότι με άκουγες. Και σου είπα όσα δε σου είχα πει ποτέ. Αν μπορούσες να μιλήσεις, θα μου θύμωνες ίσως, που δε σου τα είχα πει τόσον καιρό, που έπρεπε να περιμένω να βρεθείς εκεί, ξαπλωμένος, ανήμπορος για να σου τα πω. Φοβήθηκα, ότι θα σε έχανα, δεν ήθελα να φύγεις χωρίς να ξέρεις… Έστω αργά. Ελπίζω να σου έκαναν κάποια διαφορά μέσα σου… Ελπίζω. Ελπίζω να σου έδωσαν δύναμη να κοιτάξεις ψηλά, να ανεβείς ψηλά, εκεί που ήθελες πάντα.

Αν όχι, ξέρω βοήθησαν εμένα. Με βοήθησες όσο λίγοι. Κοντά σου βρήκα νόημα ύπαρξης. Αυτό είναι η ζωή. Να μην ψάχνεις την ευτυχία στη ζωή σου, στα δικά σου θέλω και στην ικανοποίηση των αναγκών και των θέλω σου, αλλά στο να κάνεις τον άλλο ευτυχισμένο. Αυτό προσπαθούσα, όσο μπορούσα… Όσο ήμουν δίπλα σου αυτό ήθελα, αυτό προσπαθούσα, αυτό ευχόμουν, να σου δώσω λίγη χαρά, λίγη ευτυχία. Δεν ξέρω τί κατάφερα. Το χαμόγελο σου όταν ήμαστε μαζί και η γαλήνη στα μάτια σου κάτι πάνε να μου πουν… Και αυτό μπορεί να με κάνει να πετάω από ευτυχία, ότι μπόρεσα να σε κάνω για λίγο, για κάποιες στιγμές ευτυχισμένο… Ναι, κοντά σου ένιωθα λόγο να ζω…

Ακούω ένα αγαπημένο σου τραγούδι, μου το είχες στείλει κάποτε…

Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.

Oh it’s such a perfect day,
I’m glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.

Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It’s such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.

Oh it’s such a perfect day,
I’m glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.

You’re going to reap just what you sow,
You’re going to reap just what you sow,
You’re going to reap just what you sow,
You’re going to reap just what you sow…

 

Δε μπορούσα να πιστέψω πως κάποιος μπόρεσε να νιώσει έτσι για μένα… Και αρχίζω να το πιστεύω τώρα, εγώ για σένα… Έτσι με κάνεις νια νιώθω, και τότε, και ακόμα περισσότερο τώρα. Μου δίνεις ακόμα νόημα να ζω.

Το ξαναζώ τώρα αυτό. Μια άλλη ψυχή ταλαιπωρείται και θέλω να είμαι δίπλα της. Και πονάω που υποφέρει αλλά ο Θεός θα μας δώσει δύναμη πάλι. Βρίσκω ξανά νόημα, όσο κι αν πονεί, εκεί είναι κρυμμένο το νόημα, να κάνεις τον άλλο ευτυχισμένο. Μακάρι να μην την απογοητεύσω. Δε μπορώ να κάνω πολλά, μόνο να δώσω την αγάπη μου. Κι έτσι πετώ κι εγώ νομίζω.

Καλά διάβασα κάπου… Αν δεν είχαμε ελπίδα στο Θεό δε θα αντέχαμε τον πόνο του άλλου… Να βλέπουμε τον άλλο να υποφέρει… Δόξα τω Θεώ, που μας δίνει δύναμη!

Σε αγαπώ… Πονάει κι η μητέρα σου πολύ. Να την προσέχεις από ψηλά. Μακάρι να μπορούσα να τη βοηθήσω. Εύχομαι, προσεύχομαι, κι ο Θεός μαζί μας!

One Response to “πριν τα 32 σου”

  1. Κουράγιο. Καλή δύναμη.

Leave a Reply

